Mellandagsrea, julklappar

Idag var jag och min mamma i Stockholm eftersom att mellandagsrean har börjat nu.. Vi kom till Stockholm lite innan 10, när affärerna skulle öppna och då var det flera som köade utanför kicks.. Sedan gick vi in på PK huset i affären matildas tror jag det var och däe har jag och Melina hade varit förut så vill ditt igen. När vi var där hade dom mycket rea på odd molly och dom hade uggs. Och idag när jag var där var det hur mycket folk som helst och det var 40% på allt från odd molly. Det var sjukt mycket folk. Men jag hittade inget som jag ville ha som var värt priset för dom har ju dyrt och jag ville spara mina pengar till skoe. Jag hade en jättebra dag och köpte några saker bla en rosa kofta från cubus, det är hur skön som helst och det var 30% på alla klädder!      
→LÄNK HÄR till tröjan... (Den finns tyvärr bara i XL på hemsidan..)
 
Sedan köpte jag ett par uggs på Rizzo.♥ Jag är jättenöjd men dom och det var även rea på dom därför köpte jag dom!! Jag har velat ha uggs jääätteläänge och nu har jag ett par!! ♥
(Dom här har jag, men min egna blid blev dålig.. Kanske kan lägga upp en annan imorgon)
 
 
Nu har jag också lyckas ladda upp bilder på några julklappar som jag har fått..
 
 
Nu ska jag städa lite i mitt rum så att blir lite mysigt och sedan ska jag någ kolla lite på min favorit serie The Vampire Diaries!♥ Om ni inte kolla på det så börja med de.. !! Hörs imorgon
 
Felicia
Nytt♥ | |
Upp