Hur var mitt år 2014 - Felicia

Jag tänkte svara på några frågor om 2014. Året är snart slut men svarar idag iallafall. ♥

Frågorna:
Har du gråtit? Ja
Har du skrattat? Ja, det är klart. Varje dag
Har du sovit i tält? Ja tror inte att jag ha gjort de, kanske i sommras brukar göra det med vet inte
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Gröna Lund? Ja :)
Har du varit i en annan stad? Ja

De här året..
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Ja
Har du sovit över hos en vän? Ja
Har du varit kär i en vän? Nej inte vän

 

Vem..
Pratade du i telefon med senast? Mamma
Fick du sms av senast? Melina
Vem snapchatade dig senast? Melina
Vem skrev till dig senast på kik? En kompis som heter Ida


Hur gammal är du? 13
Vilken tid gick du upp idag? ca 09:40
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Hej, det är Felicia
Vad ska du göra ikväll? Har inte planerat något speciellt
Vad ska du göra imorgon? Träna tror jag och kolla på serie
Är det okej att gråta? Ja, självklart

 

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa lite saker jag behöver, skänka pengar
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men det är ofta bättre kavlite och ibland så vill man ha en speciell sak från ett märke och det tycker jag är helt okej
Är du bra på att laga mat? Det beror på vem man jämför med
Gillar du att dansa? Nej                                                                                                                               
Brukar du bädda sängen? Ja
Saknar du någon nu? Ja

Jag tog frågona från en blogg som sa att man fick ta dom om man ville. Jag har tagit bort några frågor och lagt till några. Jag svarade på frågorna idag och jag hoppas att Melina också kommer göra det! ♥

Felicia♥

 

 

Tag❤️ | |
Upp